Saturday 17 December 2011

bOrInG + tEnSiON = bUaNg TaBiAt






16/12/2011..
ari yang mengilakan bersama kawan2 satu umah nie..asyik gelak jew,xsdar diri yang tgah final exam wat mcm xdew papew jew..nk hilangkan tension lah konon..hhuhuhu..dekat kolej lpas abis jew exam trus g tunggu bas,junior yang awal2 tunggu kt situ benggang jew,yew lah datang jew senior2 cm kteworg nie terus kedepan,huhuhu...mesty dlm hti dax2 nie ckp siut nyew senior..hahaha..peduli apew asalkan dpat blik awal,lau tunggu bas yg seterusnyew xthu lah smapi kul brape lak..bnyak ag kjew nk wat kt umah...dax2 junior tgk senior x puas aty jew..hahaha..relax lah..mcm xbiase lah plak..sampai jew bas kteorg trus jew blari naik bas.junior2 yang awl td benggang jew..adew yang x leh naik bas,xsmpat,dh xdew tmpat,hahahha..padan muke sape suruh x lari, rebut jew lah..sape cepat die dapat..hahha..kteorg nie mmg cmnie,tp btol lah kan,spew cpt die dapt..bila dh sampai hostel singgah jap warung makcik kt ats bukit 2,beli cempedak goreng 2 ringgit,lapar sangat,agpown aroma yew menusuk hidung nie,mne leh tahan...yang lain 2 beli laksa ag best 2..bila dah sampai umah lepak lak dalam master room borak2 pasal janda dan duda,dh xdew ctew lain sgt dah..lpas abis ctew 2 tgk movie lak,tgk movie org culik2 bawa lari org,tp menjerit mcm tgk ctew hantu,lau kt pangung wayang nie confrm kne bling pop corn nie..hahaha...mnjerit pnyer pasal..padahal xde papew pown...dh abis ctew smua ambik port masing masing untuk tidur lah pulak,dh penat gelak tidur lah..tp aku xleh tidur ag x ngantok lah pulak,mle lah aku wat keje mngarut,bermekap bagai..dh mcm awek aku pontianak dah aku tengok muka aku...aku x tdow sampai ke malam kowt,glew dahsyat,ssh nk tgk aku x tdow ptg..ishk2..bile dah malam smbung ag tengok movie x study ag nie..dlm aty ckp pew awl ag..tengok lah pulak ctew awek aku pontianak,tajuk nmpak seram tp x kering gusi aku gelak tgk ctew 2 ...pahtu dh abis smbung lak ctew lain tgk lah pulak ctew aku x bodoh ctew pown blh than gak lawak nyew...tengah gelak2 nie bukan main syok ag nie tbe2 smua snyap trmasuk lah aku skali..hihhiihihi,nk thu knp smua ngah layang perasaan,sdih kowt ctew 2,beralir air mata sorang2,phtu cover2 x nangis konon,wat2 gelak..hahahha...glew..huhuhu...phtu dh puas tgk movie,bce novel lak,last skali tdow kul 4 pagi,bangun kul 4 petang mmg xnk pecah kepala otak nie..hahahha...nie xstudy ag nie..mls btol mood ngah hepi nk blik kg jew nie...adoi ble nk last paper nie,dh x sgp dah nie..tension btol...

No comments:

Post a Comment